Dora Alina Romanescu

sâmbătă, 10 iulie 2010

BISTRITENII IN USR

Bistriţeni în USR
Mie, 08/07/2009 - 00:24 | Menuţ Maximinian
Cultură


Dora Alina RomanescuUniunea Scriitorilor din România are, de curând, doi noi membri de pe meleagurile bistriţene. Dora Alina Romanescu, pe numele ei adevărat Saveta Georgescu, este originară din Rebra şi trăieşte acum în Mangalia. Printre lucrările publicate de Dora Alina Romanescu se află „Dealul Comorii“, „Distanţe“, „Elmira Mahmudi, o lacrimă pentru eternitate“, „Blestem“ şi „Gara Centrală“. Al doilea scriitor, membru USR, este Dumitru Munteanu. Prozator, eseist şi istoric literar roman, Dumitru Munteanua publicat “Teatrul din munţi”, “Anotimpul viperelor”, “Întemeietorii”, “Adevărata putere”, “Fratele meu Cain”, “Ultimul înger”, “Social-democraţii transilvăneni şi problema naţională”, “Dureri ascunse”, “Clipe furate timpului”, “În umbra puterii”, “Acel fel de dragoste”, “Stele ucise”, “Galaxia luminii-Telciul literar şi artistic”, “Istoria credinţei penticostale”, “George Coşbuc-Dincolo de cuvinte”, vol. 1 „Anii de ucenicie”,2008,vol. 2 „Juneţea poetică”, Bistriţa, “Pretexte literare”.

5 comentarii:

  1. Stimata doamna Dora,
    Ma numesc Viorela Miu si sunt din Pitesti ..sunt o mare admiratoare a dvs .. cat si a lui Paul ...nu am avut curajul sa comentez nimic , pana acum .. dar azi am citit aceste cuvinte minunate si .. mi-am facut curaj .. pentru ca vreau sa va multumesc pentru tot ceea ce faceti .. si pentru toate cuvintele calde pe care ni le adresati noua cititorilor .. si pentru cel mai iubit si adevarat Artist al nostru Paul Ciprian Surugiu - Fuego. Care astazi implineste frumoasa varsta de 34 de ani .. ii urez si aici un sincer si calduros LA MULTI ANI !!
    Va apreciez si va stimez doamna Dora .. sunteti o femeie, o mama si o bunica minunata .. sa va traieasca nepotica .. si sa va dea Dumnezeu multa sanatate, sa scrieti inca multi ani de acum incolo si sa aveti parte numai de clipe minunate alaturi de familia dvs.. si de acel ingeras frumos Ioana...
    Va pup si va doresc o zi minunata ..

    Cu stima deosebita,
    Viorela MIU, Pitesti

    RăspundețiȘtergere
  2. BUGAN.MIHAELA.PODU TURCULUI2 octombrie 2010 la 17:20

    BUGAN MIHAELA. Frumos nume IOANA ALBERTA.multumesc pentru cartea BLESTEM. care este pe placul meu.imi pare bine ca mi-ati da-to in dar si sper ca o sa m-ai scoateti m-ai multe cartii pe care sa le ma si eu .CU stima si respect a dv prietena BUGAN MIHAELA

    RăspundețiȘtergere
  3. BUGAN.MIHAELA.PODU TURCULUI2 octombrie 2010 la 18:28

    BUGAN MIHAELA. Frumos nume IOANA ALBERTA SA VA BUCURATI DE EA SI SA FIE SANATOASA SA CREASCA MARE SI FRUMOASA. MULTUMESC PENTRU CARTEA BLESTEM DATA DE DV IN DAR CARE ESTE PE PLACUL MEU.SI SPER CA O SA MAI SCOATETI MAI MULTE CARTII PE CARE SA LE AM SI EU. CU STIMA SI RESPECT A DV PRIETENA CARE NU NU VA POATE UITA NICIODATA.BUGAN MIHAELA.

    RăspundețiȘtergere
  4. BUGAN.MIHAELA.PODU TURCULUI2 octombrie 2010 la 18:30

    BUGAN MIHAELA. Frumos nume IOANA ALBERTA SA VA BUCURATI DE EA SI SA FIE SANATOASA SA CREASCA MARE SI FRUMOASA. MULTUMESC PENTRU CARTEA BLESTEM DATA DE DV IN DAR CARE ESTE PE PLACUL MEU.SI SPER CA O SA MAI SCOATETI MAI MULTE CARTII PE CARE SA LE AM SI EU. CU STIMA SI RESPECT A DV PRIETENA CARE NU NU VA POATE UITA NICIODATA.BUGAN MIHAELA.

    RăspundețiȘtergere
  5. BUGAN MIHAELA.PODU TURCULUI.15 octombrie 2010 la 18:56

    SARUMANA dmn DORA. ALINA. ROMANESCU.cartea BLESTEM pe care me-ati dat-o in dar nu putut sa citesc,deci imi place cartea mai mult de 6 pagini,caci ma face sa plang mereu pentru ANA. si mama ei care au avut amandoua destine blestemate,si cum mama ANEI o blestema mereu ca sa nascut,si cum destinul i-la adus pe tatal ANEI deci ea nu stia, in miez de noapte si furtuna,ploaie si fulgere,tunete si era sa moara daca nu era calul ei NEGRUT. sa o salveze el. CU stima si respect a dvs admiratoare si cititoare.BUGAN MIHAELA.P.S.si va rog frumos sa nu uitati sa-m trimiteti si mie cartii, multumesc f,f,f,f mult de tot.EU va compar pe dvs cu DANIELLE.STEEL caci va inspirati din cazuri adevarate,si asa veti ramane in sufletul meu.

    RăspundețiȘtergere