Dora Alina Romanescu

luni, 7 ianuarie 2013

Dragii mei!


Vă mulțumesc pentru că vă rugați pentru viața mea, vă mulțumesc pentru donațiile ce le-ați făcut pentru mine, vă mulțumesc pentru că-mi sunteți alături din clipa în care am aflat că sunt atât de bolnăvioară.


Mă simt recunoscătoare pentru că multe persoane mă iubesc și dacă aș putea aș aduna cu mânuțele mele mici suferința, tristețea, durerea și le-aș arunca într-o prăpastie de unde să nu mai poată ieși niciodată. Din păcate, nu pot... oamenii nu pot, doar Dumnezeu poate.



EL m-a creat pentru ca să fiu fericită, să-i fac fericiți pe cei dragi mie și pe oamenii cu suflete nobile cărora le pasă de suferința mea.



De sărbătoarea sfântă a numelui meu spun cu dragoste:



Îți mulțumesc, Doamne, pentru iubirea copleșitoare cu care mă dezmerzi clipă de clipă! Îți mulumesc, Doamne, pentru viața mea care-i a TA, o mică parte a simfoniei existenței!



Vă mulțumesc, dragi prieteni, pentru cadourile voastre spirituale, care mi-au îmbogățit ființa!



Mă bucur că trăiesc și pot să vă spun că vă iubesc din tot suflețelul meu.



Vă îmbrățișează cu iubire, IOANA ALBERTA.

0 comentarii: