Dora Alina Romanescu

duminică, 29 decembrie 2013

Mesaj de sărbători...

Luna decembrie își face apariția în calendarul anului cu miros de brad și clinchet de clopoței, cu dorințe și rugăminți ascunse, tainice, îndreptate spre Moș Crăciun, cu vise și speranțe pe care magia Crăciunului le-ar putea împlini.


Oare există oameni care să nu se bucure de sărbătorile de iarnă ce vestesc vremea luminată a nașterii Domnului nostru Iisus Hristos?
Oare există copii care să nu creadă în Moș Crăciun?
Chiar dacă iarna este un anotimp rece, bucuria sărbătorii de Crăciun ne încălzește sufletele, indiferent că ești tânăr ori matur, bărbat sau femeie.
Mă privesc în oglinda timpului. Gândurile-mi caută prin cufărul amintirilor...închid ochii și mă întorc în copilărie...
Mă văd în odăița curată și aranjată de sărbătoare. Focul duduie în sobă, iar pe plită forfotesc sarmalele...Mirosul de cozonac și pâine caldă, cetele de colindători la geam, apariția lui Moș Crăciun au conturat cea mai frumoasă poveste care mi-a mângâiat copilăria.
În acele clipe sfinte, părinții m-au învățat să dăruiesc, să fiu bună, să cred în magia zilelor de Crăciun.
Au trecut anii unul după altul...În fiecare iarnă, de Crăciun, îmi este dor de mama, de tata, de zilele magice petrecute alături de ei, îmi este dor de vremurile când nu eram răsfățați cu daruri, dar eram fericiți, eram bogați sufletește, aveam liniștea interioară și frumusețea acelor clipe miraculoase.
În ultimul timp am trecut prin multe încercări, am trăit sentimente dureroase, dramatice.
M-am rugat, l-am implorat pe Dumnezeu să privească spre noi. Am privit Cerul și mi-am țesut vise și speranțe...dar din păcate toate s-au spulberat. 
Plecarea la cer a fetiței noastre scumpe mi-a rupt sufletul în mii de bucăți și mi l-a învăluit într-o durere permanentă. Mă simt goală pe dinăuntrul meu asemenea unui pom în anotimpul de iarna și mă întreb dacă voi avea puterea să găsesc răspunsuri la tot ceea ce am trăit, dacă voi mai avea putere să sper...Mă gândesc fără încetare la toți cei dragi, îi port în suflet clipă de clipă, chiar dacă fizic nu sunt lângă ei, mă străduiesc să găsesc liniștea de care am nevoie și în același timp să le-o dăruiesc și copiilor mei atât de răniți și greu încercați de pierderea fetiței lor.
Sărbătoarea Nașterii Mântuitorului ne îndeamnă să iertăm, să iubim...să le spunem celor dragi cât de mult îi iubim.
Anul acesta, pentru mine, luna decembrie a fost tristă, magia a lipsit, nu mi-am dorit daruri, nu am împodobit bradul, nu l-am așteptat pe Moș Crăciun...
Voi fi fericită dacă din Cer steluța mea dragă va licări spre mine. Poate în acea clipă va privi și Dumnezeu spre casa noastră și ne va dărui liniște, pace, speranțe...
Vouă, dragi prieteni, vă doresc ca magia Crăciunului să vă împodobească viața, să uitați de griji, să aveți parte de iubire, înțelepciune, lumină, speranțe, să fiți fericiți și binecuvântați în fiecare clipă ce o trăiți.
Mulțumesc, pentru că voi ne-ați amintit mereu că nu suntem singuri în clipele grele, iar iubirea voastră a fost cel mai de preț cadou pentru noi.


SĂRBĂTORI LUMINATE! CRĂCIUN FERICIT!


Dora Alina Romanescu 
www.eligeorgescu.blogspot.com

0 comentarii: